1. |
Шевченко І. Ю. Регіональні особливості розвитку ринку продажу легкових автомобілів в Україні [Електронний ресурс] / І. Ю. Шевченко, І. О. Гуляєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_18 Виявлено регіональні особливості розвитку ринку продажу легкових автомобілів в Україні. Досліджено динаміку обсягу реалізованих легкових автомобілів в Україні у регіональному перерізі. Тим самим, останні 6 років були дуже важкими для українського ринку продажу легкових автомобілів: у 2011 р. обсяг реалізації легковиків в Україні зріс на 35,69 %, у 2012 р. - скоротився на 21,23 %, у 2013 р. - зріс на 15,99 %, у 2014 р. - скоротився на 50,73 %, у 2015 р. - скоротився на 53,24 %. Зроблено висновок, що найчутливішими до зміни обсягу реалізованих легковиків є Київська, Луганська, Львівська, Одеська, Донецька, Волинська, Тернопільська, Житомирська, Чернівецька, Чернігівська, Кіровоградська, Черкаська і Херсонська області. Виявлено, що найпопулярнішими брендами легковиків в Україні в останні 6 років були Hyundai, Vaz (Lada), Renault, Volkswagen, Skoda, Kia, Ford, Geely, Nissan, Chevrolet, Mitsubishi, Chery, Daewoo, Mazda, Honda, Mercedes-Benz, Ssang Yong, Suzuki, Lexus і Subaru. Проте більша частина легковиків цих брендів була реалізована у Київській, Донецькій, Харківській, Дніпропетровській і Одеській областях. Ідентифіковано, що найвищим рівнем розвитку характеризуються регіональні ринки продажу легкових автомобілів Київської, Донецької, Дніпропетровської, Луганської, Одеської, Запорізької, Харківської, Львівської областей та АР Крим, найнижчим рівнем розвитку - регіональні ринки Волинської, Житомирської, Івано-Франківської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей.
|