Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуляєв І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Шевченко І. Ю. 
Регіональні особливості розвитку ринку продажу легкових автомобілів в Україні [Електронний ресурс] / І. Ю. Шевченко, І. О. Гуляєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_18
Виявлено регіональні особливості розвитку ринку продажу легкових автомобілів в Україні. Досліджено динаміку обсягу реалізованих легкових автомобілів в Україні у регіональному перерізі. Тим самим, останні 6 років були дуже важкими для українського ринку продажу легкових автомобілів: у 2011 р. обсяг реалізації легковиків в Україні зріс на 35,69 %, у 2012 р. - скоротився на 21,23 %, у 2013 р. - зріс на 15,99 %, у 2014 р. - скоротився на 50,73 %, у 2015 р. - скоротився на 53,24 %. Зроблено висновок, що найчутливішими до зміни обсягу реалізованих легковиків є Київська, Луганська, Львівська, Одеська, Донецька, Волинська, Тернопільська, Житомирська, Чернівецька, Чернігівська, Кіровоградська, Черкаська і Херсонська області. Виявлено, що найпопулярнішими брендами легковиків в Україні в останні 6 років були Hyundai, Vaz (Lada), Renault, Volkswagen, Skoda, Kia, Ford, Geely, Nissan, Chevrolet, Mitsubishi, Chery, Daewoo, Mazda, Honda, Mercedes-Benz, Ssang Yong, Suzuki, Lexus і Subaru. Проте більша частина легковиків цих брендів була реалізована у Київській, Донецькій, Харківській, Дніпропетровській і Одеській областях. Ідентифіковано, що найвищим рівнем розвитку характеризуються регіональні ринки продажу легкових автомобілів Київської, Донецької, Дніпропетровської, Луганської, Одеської, Запорізької, Харківської, Львівської областей та АР Крим, найнижчим рівнем розвитку - регіональні ринки Волинської, Житомирської, Івано-Франківської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.527 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гуляєв І. О. 
Міжрегіональна диференціація розвитку вітчизняного ринку продажу легкових автомобілів [Електронний ресурс] / І. О. Гуляєв // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 8(3). - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_8(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 984.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шевченко І. Ю. 
Методичні та прикладні аспекти ідентифікації регіональних зон конкурентоспроможності легкових автомобілів (на прикладі модельного ряду легковиків виробництва ПАТ "Запорізький автомобільний завод") [Електронний ресурс] / І. Ю. Шевченко, І. О. Гуляєв // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 12(4). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_12(4)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шевченко І. Ю. 
Регіональний ринок легкових автомобілів як об’єкт дослідження: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / І. Ю. Шевченко, І. О. Гуляєв // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 9(1). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_9(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 825.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського